15 december 2011 om 15:15
< 1 min lezen

Agoda werkt samen met channelmanager GlobRes

SINGAPORE – Agoda.com onderdeel van de aan de Nasdaq genoteerde Priceline Group, kondigde vandaag een samenwerking aan met CRS- en channelmanager GlobRes.

Thuisbasis van GlobRes is Luzern in Zwitserland. Het bedrijf biedt een scala aan softwareprogramma’s aan, ontworpen voor hotelmanagers om gemakkelijk kameraanbod, content en tarieven te managen. Zo is GlobRes Xpress een meertalig extranet management-instrument, waarmee hotels hun kameraanbod bij meerdere verkoopkanalen kunnen aanpassen via één interface, wat tijd en moeite bespaart.

Met dank aan de nieuwe samenwerking kunnen partners van GlobRes zich probleemloos aansluiten bij agoda.com, waardoor zij toegang krijgen tot een database met meer dan 3.5 miljoen klanten. Met websites in ruim 37 verschillende talen maakt agoda.com hotels zichtbaar op de Aziatische martkt; hotelaanbiedingen worden aangeboden in lokale talen waaronder Chinees, Japans, Koreaans en Thai.

Ook de klanten van agoda.com hebben voordeel van de nieuwe samenwerking; zij genieten een grotere keuze aan accommodaties in Europa. Om reizen toegankelijker en meer betaalbaar te maken, kunnen klanten bij agoda.com Premiepunten verdienen, die gebruikt kunnen worden om de kosten van toekomstige hotelboekingen te verlagen.

© Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van hotel
    • Hotel

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43
    • Hotel

    Horeca groothandel: de beste leveranciers voor jouw horecabedrijf

    9 oktober 2025 om 14:26

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland